Reklamní vlajky byste doporučila úplně všem, kteří se na místě potřebují nějak zviditelnit. A těch možností jejich použití není málo, to už máte ověřeno na základě svých četných zkušeností. Nejdříve jste je totiž využívali pouze ke zviditelnění umístění vaší firmy tak, že vám plápolaly před vchodem do prodejny. Poté jste s nimi jako sponzoři různých akcí začali vyrážet i do terénu, takže jste je vždy zapíchli na nějakém viditelném místě, kde se akce konala. No, a nakonec jste s nimi začali jezdit i na veletrhy, kde jste měli svůj prezentační stánek.

Propagace na mnoho způsobů

No a od té doby, co je máte, vás už zkrátka nikdo nikde nepřehlédne, leda, že by byl slepý. A jedná se zároveň o velice účinnou, ale zároveň poměrně levnou reklamu, neboť pořizovací náklady těchto praporků jsou minimální.